tirsdag den 17. januar 2017

Lidt om hjemmearbejdsdage...

Undervisningsforberedelse spiller bare bedst her hjemme. Jeg vidste det godt, men det slår mig bare gang på gang, at den ro der er herhjemme gør mig godt.

Når jeg er hjemme og arbejder kan jeg:
# drikke god kaffe - og det er en vigtig del af at forberede sig synes jeg.

# sætte uret til 45 minutter - og arbejde u f o r s t y r r e t - og koncenteret og fokusere på min forberedelse, det er så effektivt! og det er netop det jeg glemmer - og derfor det med hjemmearbejde og undervisning holder maks for mig!

# høre musik mens jeg arbejder

# lave en balje te når jeg trænger

# nyde udsigten. Jeg elsker at kigge ud i vinterhaven, se på fugle og andre smådyr vi har i haven. Det giver god adspredelse, og mere fokus.

Min udsigt - når jeg ikke lige kigger ned - men kigger op :)

Så jeg har beordret mig selv en hjemmearbejdsdag mere i den her uge, jeg tænker det bliver på torsdag og måske også fredag. For jeg skal have set på det her undervisning. Det er jo om 14 dage for pokker #gisp.

Over and out herfra!

Videnskabsteori så det basker, for pokker det er udfordrende - men jeg sys faktisk det er sjovt :)



8 kommentarer:

  1. Du har et solur! Det er ikke så tit man ser dem mere. Synes de er vildt flotte :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jepsi, solur overtog vi fra tidligere ejere. Inkl. støbt beton fod (støbt i spand) Vi er også virkelig glade for det :) men det får nok en anden fod en dag :) kh. S.

      Slet
  2. Jeg ville elske, at arbejde hjemmefra - tror bare ikke at jeg har selvdisciplinen der til (;

    - K

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt, hvor forskelligt vi er indrettet. Jeg har bare ikke bly nok i bagdelen til at sidde på job og boge den på den her måde. Så hjemme fungerer det meget bedre :) god tirsdag, kh. S.

      Slet
  3. Dejligt med mulighed for hjemmearbejdsdage! Og fedt at du nyder dem - og at de er effektive for dig! Win-Win.

    SvarSlet
    Svar
    1. det er total win win, er på kontoret idag - savner allerede god kaffe og fokus :-/ hjemmearbejde igen i morgen :)

      Slet
  4. Hvor er det dejligt du kan vælge, at have hjemmearbejdsdage:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig heldig, og jeg værdsætter også den fleksibilitet kan du tro. Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...