søndag den 15. januar 2017

Lidt om yoga gavekort

Indlægget er vel en slags spons. 

I morgen starter en måneds yoga boost program på mit elskede yogavivo site. Det er der jeg gennem 3/4 år har udvidet min yogapraksis til morgenyoga og ofte også aften eller eftermiddagsmeditationer. 

Det er særlig Simon Krohns videoer og meditaioner jeg holder af. Plus en tre fire andre. Jeg har mulighed for at forære jer gode læsere en måneds gratis medlemskab. Normalpris er vidst omkring de 120 kr/md. 

Smid mig en mail med dit navn og e-mail på cirkusmelbollis@gmail.com så sender jeg dig en mail med en gratis måneds medlemskab af yogavivo. 

Det her er det første spons indlæg jeg laver. Det kommer ikke på nogen måder til at fylde her. Jeg sys jo bare at det her yoga har gjort en meget positiv forskel i mit liv som jeg gerne vil Gi videre. 

5 kommentarer:

  1. Altså os alle? Så ingen lodtrækning? Det lyder næsten for godt. Jeg vil gerne prøve. Sender dig en mail i morgen :) kh og god søndag. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det lige nu, ing, ved ik hvor lang tid det virker...

      Slet
    2. Ingen lodtrækning nej...

      Slet
  2. Dejligt at du har mulighed for at dele ud af glæden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...