onsdag den 4. januar 2017

Velkommen 2017

På fjerde dagen af det nye år og en ny måned er det vel på en eller anden måde på sin plads med et bette Hej derude indlæg.

Vi er kommet ualmindelig godt ind i det nye år. Med fyrværkeri dejlig mad og besøg af mormor der fejrede nytår sammmen med os. Billeder neden for viser vidst vi har haft en festlig aften...

Pyntet af pigerne - bemærk også den sorte hat under de andre tre (!!) papirshatte, og to sæt briller ;) 

Storemusen lånte min telefon en overgang. Og det er der kommer de her billeder ud af...
Tuller og Tiller holdt til kl. 00.30 og så fyrværkeri. Aftenen gik bl.a. med spil, pjat og mega meget hygge :)

Meget tæt på billede af manden min...

Stol og del af mandens julegave fra arbejdet....

Og en del flere som jeg kan underholde med på et andet tidspunkt. 

Samtidig står jeg også altid med en vis glæde og måske også andægtighed  når jeg skuer ud i eller hedder det ind i et nyt år. Jeg elsker at ha et helt nyt og ubrugt år foran mig med mange både ventede og uventede begivenheder foran mig. 

Og 2017 bliver et begivensrigt år for vores lille familie. 
Først runder manden et skarpt hjørne. Her lige om lidt faktisk. Så gør jeg det i maj og vi holder 80 års fødselsdag til sommer. 
Vi skal nyde vores første hele år i huset. Og set vi troede skulle blive et år hvor vi skulle lande ovenpå flytterod istandsættelse og læren huset at kende bliver så i stedet året hvor vi kommer til at gøre brug af enten ejerskifte eller husforsikringen for at få ordnet det hul på et vandrør i bryggerset. Hvor omfattende skaden er ved vi endnu ikke - men vi ved ihvertfald at der er hul og at der lugter muldet... og det er jo ikke ligefrem et godt tegn vel?!? Det kommer sikkert til at fylde lidt på bloggis her. 
Ellers regner jeg med at vi skal se venner og familie mere end vi gjorde sidste år. Vi skal mere på date og kysse mere på hinanden manden og jeg that is. 
Vi skal hygge mindst lige så meget som sidste år og nyde weekender og hverdage som vi plejer. For en vis grad af plejer er også altid nødvendigt ik?!?

Så hermed er året på mit lille sted i blogville igang. Jeg glæder mig og inden længe vil en januar liste lande på domænet. Så stay tuned! 

Men først godt nytår derude! 

10 kommentarer:

  1. Det lyder som et godt år. 80 år er helt klart værd at fejre. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også 2017 blir et fint år - særligt fordi vi holder fest :) kh. S.

      Slet
  2. jeg kan godt li' plejer:) sjove billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Plejer er så vigtig :) holder også ret meget af ham eller hun?!, kh. S.

      Slet
  3. Godt nytår til jer også! Lyder som et godt og begivenhedsrigt 2017, I går i møde. Ikke så sjovt med hul i vandrør, men jeg krydser fingre for, at det kommer til at gå rimelig gelinde, så I ikke behøver bruge alt for meget tid på det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak øglemor og i lige måde :) jeg håber virkelig også det kan fixes sådan lige men min mavefornemmelse siger det er et større anliggende. Havde i ik os' sån en sag i jeres hus i dnp? Kh S.

      Slet
    2. Åh jo, den mølle var vi også igennem. Det skal være skidt, før det bliver godt ... :-) På positivsiden skal det dog siges, at der intet vrøvl var med ejerskifteforsikringen og betaling af de forskellige ting. Så vel ovre på den anden side kan jeg sige, at det var et fint - omend lidt vel langt - forløb, og resultatet endte med at blive rigtig godt :-)

      Slet
    3. Satser på det samme her så. Eneste forskel er nok bare at det er husforsikringen der tager dækningen (forhåbentlig) ... vi får se. Lige nu afventer vi svar fra forsikring...

      Slet
  4. Godt nytår i lige måde! Håber det bliver et godt et af slagsen og at vandrørene bliver disciplineret... Sikke en festlig nytårsaften I har holdt! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Maude. Ønsker dig masser af skønne dage i 2017 og jeg glæder mig til at følge med dit sted i blogville :) kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...