onsdag den 29. april 2020

Lidt om indlæg fra gemmerne: Status tvillinger næsten fem år

Jeg bladrede kladderne igennem - og fandt et virkelig gammelt indlæg her - det er over fire år gammelt... for 14 dage siden midt i corona-tiden holdt vi to gange 9 års fødselsdag. Så på den måde er det her virkelig noget som går - way down the memory lane.

Det er ikke til st forstå men om lige knap tre uger har vi to styk skønne piger på fem år (og en dejlig storesøster på syv ikke at forglemme).  Fem år - som i F e m. Altså fem!! En hel håndfuld.  Den lader vi lige stå lidt.

Vore to små er ikke små længere. De er faktisk ret store ikke kun i højden men også i deres mentale udvikling er der virkelig sket noget det sidste halve år. Om et år skal de starte i skole. Mine to store piger!! 

Selvom jeg af og til savner det knuskram baby halløj. Duften af baby. At amme. Lydene af nyfødt. At se baby opdage verden. Og alt det der - så kommer vi ik til at få en bette baby igen. For lige så meget som jeg kunne tænke mig babyverdenen m i n d S t lige så meget og hvis Ikk mere holder jeg af mit liv nu. Holder af den frihed vi har som familie. At vi har tre piger der er aå tætte aldersmæssigt at det gir mening. Da vi tog færgen forleden fra Odden til Aarhus - slog det mig (igen) hvor dejligt vi har det nu. Hvor langt vi er nået. At tage færgen uden problemer. Ikke længere at skulle gå efter to halvandenårige rundt og rundt. Men at kunne snakke om det vi ser. Og gå rundt men også at sidde og finde sig godt tilrette med det. 

At pakke bilen uden At det ender i kaos.

Og så slutter indlægget her. Jeg kan af gode grunde ikke huske hvad jeg ville fortælle - andet end, det bliver nemmere. Og det er det blevet. Hvor er det et dejligt sted vi er nu med vores tre piger på nu 9, 9 og 11 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...