torsdag den 9. november 2017

Lidt om novemberglæde...

Det blæser og bladene ryger af træerne sådan for alvor nu. Det er en skøn årstid. Jeg er glad - duften, vinden, bladene der hvirvler rundt er lige hvad jeg trænger til. Jeg kan godt lide efterår, det er som om det kommer senere i år end det plejer. Det er ikke rigtig koldt - og der sidder mange blade på træerne endnu..

Den manglende arbejdsglæde jeg skrev om den anden dag er heldigvis kommet tilbage - jeg har virkelig haft mere end almindelig svært ved at motivere mig selv på jobsi... Heldigvis - er den vendt tilbage efter flere uger (Nok omkring en måned faktisk, hvor jeg for alvor overvejede mit arbejdsliv og i det hele taget hvad jeg vil og ikke vil arbejdsmæssigt) er jeg tilbage i vatter. - det trængte jeg virkelig til - fra ikke at gide mit arbejdsliv til nu igen at være glad når jeg vender næsen hjemad er skønt. Ugideligheden er igen forsvundet, og jeg har gang i gode arbejdsopgaver lige nu.

I morgen er det fredag - min undervisningsdag - og løbedag med min gode kollega M. Vi skal løbe i skoven, ordne verdenssituationen og få nogle kilometer i benene. Herligt.

Hvad weekenden byder på ved jeg ikke, sikkert noget godt - ude-agtigt, for vognen bliver lidt trang når vi er fem om at dele den ;)

 

4 kommentarer:

  1. Åhh ja, vi kan godt lide efterår! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps efteråret er skønt med vind i håret 🌬🍂🍁🍂

      Slet
  2. Sejt med løbedag. Håber I får en god tur - og god weekend :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var en rigtig dejlig tur - men med mange bakker - næste gang løber vi den modsat ;) så føles turen nok anderledes :) håber også du har haft en god weekend! kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...