lørdag den 7. oktober 2017

Lidt om langsomme lørdage...

Min lørdag har været langsom. Så langsom at jeg nærmest ikke kan huska hvornår jeg sidst har haft så langsom en lørdag. Jeg har faktisk kedet mig en lille bitte smule. 

Idag har jeg siden kl 7.30
Spist morgenmad og drukket meget kaffe
Sidde hele formiddagen sammen med tuller og tegne 
Været i bad
Spist frokost og drukket te og kaffe 
Støvsuget og gjort toilettet rent
Stegt havregrynspandekager
At varme reste-aftensmad 
Spidst en dryk op is (sån hedder de hos os)

Altså ud over de her jeg-ting har jeg haft følgeskab af mine tre skønherligheder det meste af dagen. De har leget sammen grinet og hygget. Så selvom dagen er gået langsomt og jeg ik har lavet det vilde så tænker jeg det var lige det jeg har brug for! 

Nu skal jeg putte øglerne lige om lidt og så vælte omkuld i sofaen, finde strikketøjet frem og ikke lave meget mere. Herligt. 

Det her er er gammelt billede. For solen har ikke skinnet Idag. Det har stået ned i stænger. H e l e dagen! Åhhh oktober du er god ved os ;) 


 

2 kommentarer:

  1. Men hey - det var sol hele søndagen (og der sad jeg i en hal hele dagen)... Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, søndag var dejlig. jeg satser på at hele uge 42 er fyldt med solskinsvejr og let vind :)

      kh. S

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...