søndag den 31. januar 2016

Blyp bump av for en weekend!

Holy moly jeg er smadret nu. Som i total kvæstet efter to dage i weekendens tegn. 

Og det er ikke engang fordi jeg har været sure mor eller nåwed. Børnene er simpelthen så vidunderlige at være sammen med - så her er harmoni med harmoni på - hverdagen glider som smurt i smør i græsenkeland. Men weekenden var så bare lige krydret med et feberbarn og næsten ingen eller ihvertfald voldsom afbrudt søvn til moderen. 

Igår var Tiller rigtig feberramt* Det eneste hun kunne var at ligge på sofaen og se pipi. Og hoste som en bette sæl. Stakkels mus. Idag gik det så meget bedre. Natten har stadig været afbrudt. Men men hun sov godt og lidt længe. Så vi var ude i vejret. Og handle mig og de to trutter. For Storemusen havde Vi afsat til børnehave veninden F. Til overnatning. En rigtig god løsning for alle :) så i eftermiddags da vi alle var samlet igen var mine kræfter ved at være brugt. Så nu splatter jeg på sofaen og forsøgr at samle mig om at smøre madpakker og lægge lidt tøj sammen og på plads. Mest af alt har jeg bare lyst til at blive liggende og stirre ud i luften. Jeg tror jeg tar mig lige lidt sammen og får ordnet de sidste ting mens musik og sager kører så er det mere til at holde ud ;) over and out herfra! For der kommer jo ingen andre og gør det for mig ;) 

 

* så feberramt ar jeg i går ringede efter forstærkning i form af verdens bedste Opa - der nu en sen søndag aften saidder i bilen for st komme her og passe sælhostende Tiller (og tuller der også har tilsneget sig en bette fridag sammen med Opa og Tiller) Hun kunne nok godt komme afsted. Men en eller to fridage mere gør ik noget. For nogen. Så jeg nyder at der kom en og reddede min hverdag :) og min mor-Samvittighed ikke mindst!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...