tirsdag den 19. januar 2016

Weekenden der gik

Så meget som jeg holder af hverdagen - ligeså meget (og lidt til) holder jeg af weekenderne. Lige nu er vores weekender præget af vintervejret (og generel harmoni) - med andre ord vi er ude at kælke - og nyde det mere lys sneen giver og når solen så også skinner som i går kan vinteren næsten ikke blive bedre.

I lørdags var jeg ude at svømme med Storemusen. Hun går ikke længere til svømning - en fælles beslutning efter at det i efteråret gik meget op i hat og briller. Vi havde bestilt en tid i varmvandsbassinet for at starte helt fra scratch med vandtilvænning. Det gik super. Der var masser af succes's :) og det var også hele øvelsen med det svømmehalløj. :) lørdag eftermiddag var manden så sløj at han blev fredet fra alle familieforpligtigelser og beordret i seng. Så vi fire piger smuttede over på kælkebakken - det var S i m p e l t h e n så sjovt!!! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har kælket - men det må bestemt ik gå lisså lang tid til næste gang. Så vi satser på at vejret (det kolde altså) holder til weekenden så vi kan komme over på kælkebakken igen :)

vel hjemme igen (i lørdags altså) fik vi boller og kakao - alt imens manden stadig sov ;) Fik jeg sagt vi hyggede os?!

Søndagen gik med at ordne ting. En dag hvor der blev vasket en masse (sengetøj that is - da vi jo for 14 dage siden havde besøg af børneorm #yrk) - men vi fik også ordnet en masse andre praktiske ting - fx har vi endelig fået tid til (og prioriteret og alt det der) at hænge vores billeder af børnene op. En skøn væg fyldt med kærlighed - jeg bliver simpelthen så glad i låget af at se på alle de her fine billeder:

En væg fyldt med kærlighed

Så da jeg søndag aften efter en miliard vaske (sådan føltes det ihvertfald), ditto tørretumblinger, en tur i svømmeren med tiller og tuller (der jo stadig går til svømning) ramte sofaen var jeg simpelthen så træt jeg kun liiiige orkede at stikke et par runder af det første ærme på min 2. nem raglan sweater...

Så hit me - med flere weekender af den slags :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...