torsdag den 28. januar 2016

En arbejdsdag lidt ud over det sædvanlige...

Egentlig havde jeg planlagt sådan en arbejdsdag, hvor jeg lige kunne svinge mig op på 5 timer, og besluttet at jeg skulle smutte efter frokostmødet, for at arbejde hjemme resten af eftermiddagen - med god kaffe i koppen og tilstrækkelig tid til at lukke løse ender - og - for at hente tidligt fordi Storemusen havde en legeaftale. Så kunne alt foregå i god ro og orden - med overskud og sager :)

Sådan blev det ikke helt.

For der skete lidt af hvert. Egentlig var det hele bare et tilfælde. Jeg ringede til gamle APA bekendt for at bede om nogle billeder til et oplæg, jeg vidste hun måtte have. Men man ringer jo ikke bare og beder om billeder vel?! Og slet ikke til APA bekendte... Næ - nej man hører lige hvordan landet ligger - og kunne bl.a. selv fortælle om at muligt fælles-projekt ikke ligger bom-stille mere men er blevet støvet af og blevet rykket på. Gammel APA bekendt siger så - ej hvor sjovt, vi har også lige nævnt det for NN - som t i l f æ l d i g v i s er det samme mennesker som vi også havde planlagt at ville nævne fællesprojekt for.

Efter kort strategi-drøftning med ynglingskollega S beslutter vi i fællesskab at ringe til æ chef' der straks giver ordre til skriv for faen. Og det gjorde vi. Med svedige fingre - og kaffe i koppen. Vi havde to timer - til at lægge budget og skrive igennem. Med hiv og sving nåede vi det - kl. 14.36 sendte vi nyt (gennemskrevet) oplæg inlusiv budget til æ chef'. Der kvitterer med godt arbejde - det er sørme en god ansøgning! Så nu er det kun at håbe, at NN også bider på. Krydse, krydse fingre ing?!

Og arbejdsdagen - tjoe - den blev ikke helt som jeg havde tænkt. Den blev længere og noget mere hæsblæsende - som i godt 6 timer (ikke længere men i alt) - og på ganske få timers søvn i nat (skal lige vænne mig til græsenkestatus) - blev trunterne hentet noget senere end aftalt. Men en hurtig sms til legeaftalens mor fik vi lige forlænget legeaftalen til også at inkludere aftensmad - overskud?! Ja - men nu splatter jeg på sofaen - har lige ordnet banksager (det er egentlig manden der gør den slags, men når han er væk må fruen jo ordne sån nogen sager) - har snakket en time med min mor - om alt og ingenting - og det ærmestrikkeri jeg egentlig havde planlagt - tja, det er blevet udsat til i morgen. Og nu - nu vil jeg knalde brikker, ved siden af Tuller, der ligger og snorker i fars seng.

Over and out herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...