torsdag den 1. januar 2015

Velkommen 2015

Så blev det nytår og vi fik gang i 2015. Dejligt at sige farvel til et gammelt lettere brugt år, som jeg har ret så blandede følelser for. Det har været et turbulent år, jeg har været helt nede i kulkælderen og kravlede møjsommeligt op igen og er ved at være derover jeg egentlig gerne vil være. Jeg laver et egentligt tilbageblik med links til indlæg når jeg sidder hed computeren igen. 

Men velkommen 2015. Je elsker dagen idag med 365 ubrugte dage foran mig som bare venter på at blive fyldt med gode minder, eftertænksomme tanker, masser af kærlighed, grin, sjov og ballade og hygge med de skønneste fire der hver dag beriger mit liv og giver glæde, mulighed for nærvær og i det hele tager bare er der - a L t i d. 

Det elsker jeg dem for. Hver og en - enkeltvis og tilsammen og hver for sig. 

Mit 2015 nytårsforsæt er lidt i forlængelse af første afsnit i indlægget og handler om at jeg fortsat skal være god ved mig selv, nænsom og øve mig i at være nærværende. Være offline og slukke og lukke for forstyrrelserne udefra når jeg er sammen med de skønneste fire. - det samme altså offline tilværelsen gælder jo også når jeg er i mit eget selskab. Jeg vil fortsat gøre ting som jeg blir glad af - og gøre dem oftere og mere. Det er godt for sjælen. 

Rigtig godt nytår 2015. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...