onsdag den 11. juni 2014

Projekt oplad dig selv - del VI

Jeg er er vildt sted lige nu!! Jeg føler virkelig at jeg står ved en skillevej - nye mig kæmper en kamp med gamle mig - om at de ting der er gode for mig er ok at gøre! 

1) Det er godt at slappe af og lade ting jeg burde gør ligge, de løber ingen steder og JEG har behov for pauser! 
2) Det er godt for mig at lægge mærke til alle de gode ting der sker omkring mig og mærke efter i kroppen og slippe den sammenbidthed i ansigtet ... for der er ingen grund til at ligne en der lige har bidt i en citron, for der er mange ting at glædes over - jf mine to indlæg fra igår! 
3) Det er godt at arbejde og lære at holde pauser og ikke bare knokle igennem, jf pkt 1) oven for. 
4) Det er godt at lytte til hvad jeg har lyst til og holde fast i de beslutninger jeg træffer - For det er godt for mig. 

Det er de tanker der fylder lige nu og det er den kamp der udkæmpes i mit hoved tit og ofte. 

God onsdag derude!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...