tirsdag den 10. juni 2014

Pinsen i den idylleriske forstad.

Det ha så den sidste af de mange dejlige weekender som strækker so ud over enten mandag eller starter tidligere. Dejligt særligt når vejret har været så godt de sidste mange dage. Vi har nydt fridagene - selvom det kræver rigtig meget af mig for tiden at holde fast i nye Mig som ikke altid liiiige kan ordne noget inden jeg sætter lig for at slappe af. Det er virkelig hårdt arbejde det her!! 

Nålen indlægget skulle egentlig handle om noget helt andet. Nemlig vores weekend. Lørdag var sidste gang svømning. Og der var også sidste gang for Storemusen. Hun har valgt noget andet 'at gå til' - hun vil gerne gå til gymnastik næste sæson. Så det får hun lov til :) søndag brugte vi blandt gamle maskiner damp og larm (ikke særlig fremmende for mit 'projekt oplad dig selv' fandt jeg ud af siden hen.) men piger e hyggede sig. Og manden hyggede sig og konen hyggede sig indtil luften gik af ballonen. Vi var taget til Veterantræf i Græsted - så kanonkongen (en rigtig en) - masser af gamle maskiner - spiste is, lage, drak kaffe, så flere gamle maskiner - var i Tivoli - og prøvede masser af forskellige ting -- og havde det så hyggeligt. Og pigerne klarede det SÅ flot. Vi hyggede os mega meget som storemusen siger. Så pinsesøndag var en fest! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...