søndag den 15. juni 2014

Åhhh en weekend :)

... Af de bedre, helt klart og afgjort!! Det har virkelig været dejligt - i lørdags var godtnok en dag med lidt energi men jeg fik lov til af ham min skønne mand at hvile ad flere omgange (hvilket re-settede batterierne) og jeg på forunderlig vis blev klar til at fejre verdens bedste ven M - der for en lille måned havde rundet et forholdsvis skarpt hjørne - halv firs som nogen igår udtrykte sig... Søde M som jeg har været venner med i sytten år, sytten manner - det er dæleme lang tid - havde inviteret til havefest :)


Der var havegrill - telt - øller - sjusser - vino - portvin og gt - så der var dømt en rætti rætti hyggelig aften. Jeg tog ikke alt for sent hjem i frygt for at skulle betale en forholdsvis høj pris i form af total flade batterier i dagene efter - men det modsatte skete faktisk! Jegfik energi af at være sammen med de søde, sjove og underholdende mennesker som jo alle er venner med min bedste ven M. Så jeg var glad da jeg igår aftes stoppede op og mærkede efter og mærkede en dyb dyb glæde inden i mig over at have haft så skøn en aften i lørdags. At dagen igår så var krydret med komplet - som i K O M P L E T - umulige børn  var en ande sag, de var så umulige at vi ringede til et vennepar med trampolin i haven for at høre om de (og deres børn) havde lyst til at få besøg - vi trængte til et sceneskift. For det der afspillere sig her hjemme var ikke et særlig kønt syn: barn 1 på gulv i raseri, blev afløst af barn 2 på gulv i raseri, som blev afløst af barn tre der også havde gang i umulius af den ene eller anden stilart... For så at starte forfra igen med barn 1. Det kræver nerver af stål og nogle venners trampolin i haven så dagen og weekenden endte (heldigvis) rigtig godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...