mandag den 20. januar 2014

Jeg er eksamensramt...

altså ikke mig men mine elever - men det betyder samtidig også at jeg læser projekter, rigtig mange - både rigtig gode, og nogle som halter lidt. Sådan er det vel altid... Men derfor er der stille på bloggen. Jeg har begravet mig i arbejde - siden jeg i fredags har hentet projektrapporterne, har jeg læst, om aftenen, om morgenen, om formiddagen og igen om aftenen. Jeg glæder mig til torsdag eftermiddag. Hvor de sidste eksamener er afholdt.
kaffe, computer - projekter ud over det hele - og ja en fødselsdagsdug, for det er jo festligt at læse til eksamen, ing?!
Man siger godtnok eksamen er den flittige elevs fest - men jeg synes man skal sende en stor tanke til eksaminator, der jo skal læse, kommentere, udtænke spørgsmål og være tilstede - fra kl. 8.15-14.45 tirsdag; fra kl. 8.15-13 onsdag og fra kl. 8.15-14.45 torsdag. Fik jeg sagt at jeg glæder mig til torsdag eftermiddag??
Sikke en stak...

Nårgh, jeg må hellere komme tilbage til læsningen... inden jeg skal hente børn, og svømme, og spise aftensmad, og så tadaaa- læse de sidste rapporter... Fik jeg sagt jeg lige nu er del af et arbejdsraseri uden lige?! God uge derude - vi ses på den anden side!
men stakken svinder heldigvis ind #2,5rapportertogo!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...