fredag den 1. september 2017

I september glæder jeg mig til...

Så blev det September - årets første rigtige efterårsmåned på den skønne efterårsagtige måde... På den der kolde morgen måde og lune eftermiddags måde. På den der det er mørkt om morgenen måde, og vupti hvor blev lyset om aftenen måde. Jeg holder af september - netop på grund af alle de her forskellige måder. Jeg holder af lyset, den særlige blå farve på himlen, duftene, farverne, høsten og alt det andet september også er...

I september glæder jeg mig til at roen i hverdagen indfinder sig på den ikke helt så hektiske måde som min august sluttede på. Der er en ansøgning til der skal ud af vagten, men forhåbentlig bliver det ikke lige så hektisk som det jge lige har været igennem...

I september glæder jeg derfor til...
~ at få landet en hverdag vi alle kan være i
~ at fejre farmor idag.... 77 år. Det er alligevel noget
~ at få godt gang i yogaen igen, den har ligget vældig stille hen over sommeren
~ at få løbet og svømmet en del, ligesom i august
~ at afslutte de sidste 1½ cm af Tullers Løvfallskardigan og komme godt igang med ditto til Tiller
~ at fejre vores 8 års bryllupsdag ;)
~ at nyde weekendernes zen stemning og lade mig lulle ind af weekend, langsommelighed og laziness

Så septemberen, ja den kan bare komme an, jeg er klar. 

August har været god og glædelig men også lang, hektisk og en lidt stram tante - der var skolestarten, som efterhånden er landet rigtig godt. Der var travlhed - og meget af den. Der var tristhed, og sorg, som flere gange har fået mig til at standse op og tænke over livet og hvor skrøbeligt det egentlig er...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...