lørdag den 16. september 2017

Lidt om at trænge til en langsom weekend...

Åhrgh manner jeg trænger inden grad til en langsom weekend efter sidste lørdags løb (og søndagens arbejde på naturens dag som jeg slet ikke har skrevet om herinde)... jeg er brugt på den brugte måde. Ikke den dårlige måde men den måde hvor jeg bare trænger til familietid og tid i det hele taget. Tid til langsommelighed og tid til at være sammen. Så weekenden kommer i store træk til at se sådan ud:

Langsom morgen med gedigen morgenmad og rigelige mænger kaffe. Og strik. Naturligvis strik efter morgenmaden - med kaffe on the side! 

Så er der en have der skal nusses om. Græsset skal slås, de afblomstrede roser skal klippes og mælkebøtter stikkes ud 

Så er der børnene og manden. Vi skal hygge. Spise god mad. Tegne. Snakke. Se film. Og bare være sammen. Alle fem. Det blir godt. Jeg ved det for langsomme weekender er altid gode :) 

God weekend derude! 


2 kommentarer:

  1. God langsom weekend. Håber den også går i morgen :) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over! Dagen Idag har været helt perfekt. Hvis i morgen også blir ligesådan så klager jeg ikke - overhovedet. Kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...