torsdag den 31. august 2017

Lidt om hvad august har lært mig...

August er omme og dermed er sommeren forbi... hverdagen er atter over os, og i næste uge i september starter den sidste hverdags-fritids-aktivitet op: Svømning. Så er hverdagen for alvor igang. Men hvad har der så været med august - og hvilke tanker erpoppet op i mit bette sind her i løbet af august...? Here it comes:

# at sommeren alligevel kom, som den plejer i august. Samtidig var jeg i starten af august ualmindelig træt af at høre andre snakke om vejret og hvor elendigt det har været den her sommer. Derfor skiftede jeg til ja-hatten for, der hvor vi har været har vejret været ok - ikke prangende, men jeg kan se på arme og ben, at der alligevel er kommet en skøn sommerlig farve.

# at hverdagen er en kælling der er hård at bide skeer med. Også her er der intet nyt under solen - men efter 3½ uger skøn sommerferie, var det ualmindelig hårdt at komme igang igen. At hverdagsopstarten også bød på kæmpe ansøgningsarbejde som jeg inden sommeren ikke på nogen måde havde drømt om gjorde min egen hverdag riiiimelig hektisk.

# at jeg alligevel holder af hverdagen #dererflesthverdage - jeg elsker dog også weekenderne, og heldigvis har det ikke taget mig mange minutter at slukke arbejdstelefonen fredag eftermiddag før jeg var total i ferie / weekendstemning og total i weekendzen. Det må gerne vare ved helt ind i september (og året ud faktisk).

Således opløftet hopper jeg glad og tilfreds ind i september, som bliver solrig, skøn, og sommerlig - for på den måde bliver hverdagen endnu bedre ;)


4 kommentarer:

  1. Jeg stemmer også for sol i september - og blå himmel ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. September har lyttet - solen skinner på dag 1. Det kan kun bli godt :) God weekend, kh. S.

      Slet
  2. Du har ret, vejret til sidst i august var da ikke så sølle endda! Dagen i dag har været helt fantastisk, og jeg tænker at vi nok kan se frem til en september fuld af sol og varme ♥ Sommeren og ferien ER dejlig, men jeg nyder faktisk også at komme i gang med en hverdag igen - heldigvis, da de jo er mest af den. Nyd weekenden. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Da september startede troede jeg det her blir godt - men med de sidste dages gråvejr og regn har piben da fået en anden lyd. Jeg håber virkelig vejet blir lige lidt bedre.
      Hverdagen er dejlig - man skal bare lige vende sig til den, når ferien har været skøn, kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...