tirsdag den 31. maj 2016

Maj fik pludselig ben at gå på...

Whopsy Daisy - så gik der lige 1½ uger uden nogen som helst indlæg. Min bette blog pause skyldes primært at der kom "ting" i vejen... og der pludselig var rift om min tid fra flere forskellige sider...

Thunderdome - se lige den blå himmel...
Ting som fx...
Naturmøde
# En weekend med absolut godt vejr så vi brugte tiden ude (ehrrmm,... det var så næsten 14 dage siden - ja, tiden flyver...)
# Lange dage på arbejde
# Min helt egen fødselsdag (vigtigt)
# En tur til byen ved sundet for at besøge Storemusens nye skole (den halve fridag var virkelig godt givet ud)
# En uge med en bette smuttur til Hirtshals til verdens første folkemøde om Natur: #naturmødet
# En weekend med en masse udflugter til Vææææstsjælland for at købe ny-brugt-bil og byen ved sundet for at se hus indvendigt.
# en uge der allerede er næsten gået halvvejs og en kalender fyldt med gode ting.



Det her stjerneskud fik englene til at synge! Og øllen, ommenom si'r jeg bare!!
 Jeg vil lige fortælle kort om Naturmødet i Hirtshals som jeg var så heldig at bruge to dage på i sidste uge. Indledningsvis siger jeg lige igen - jeg har altså virkelig et godt arbejde, som giver os ansatte mulighed for at tage ud i verden (Ok, i den her sammenhæng "bare" Hirtshals, men ikke desto mindre...også "væk fra det almindelige kontor") Hvorom alting er - Hirtshals viste sig fra sin allerbedste side - høj solskin, dejlig mad, gode hotdogs, lækre stjerneskud, gode øl -  whats not to like?! At jeg så samtidig også får løn for at holde oplæg, drible rundt i byen, snakke med nye og gamle bekendskaber gør hele "setuppet" kun bedre... Jeg er sikker på at jeg kommer tilbage med mine fire yndlingsmennesker - for de skal da også se og smage på Hirtshals!

Det her var der også tid til!!

Selvom jeg ikke altid orker det der at tage ud og væk fra familien, er det dejligt at have 2 dages "fritid" fra mor-rollen og bare være mig selv. At gøre det jeg lige har lyst til og behov for, sætter jeg stor pris på - uanset om jeg er "på tur med arbejde" eller "bare har en fri-eftermiddag hvor jeg går til yoga" pointen er at jeg dér kan være mig selv uden at skulle tænke over at jeg også skal tage hensyn til andres jo også vigtige behov. Det handler om at være en anden end mor - eller noget mere end mor, i aktiviterer som jeg får engergi af. Men det handler også om at manden min giver mig "lov" til at tage ud i verden og gøre de her ting der er så vigtige for mig. Det gør mig glad, taknemmelig og fyldt med kærlighed til min skønne mand.

Glædelig tirsdag derude!

Hotdog Hirtshals-style. Sindsygt lækkert!!



2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig maj måned! Med masser af lækre ting på programmet. Og så må bloggen (og os læsere) pænt vente. Real life er, trods alt, lidt vigtigere ;-)
    To dages fri fra morrollen kunne være temmelig luksus-agtigt, tænker jeg. Kunne være, jeg skulle ønske mig det i fødselsdagsgave, nu mit arbejde ikke er sådan et, hvor jeg bare lige kan stikke af sted :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Real life er nogle gange vigtigere end det her cyber-halløj ;) og det var liiiige det der skete. Jeg har også helt glemt at læse med alle mulige andre steder. Så'n er det bare nogen gange.

      Det er total luksus at have fri fra mor-rollen i to dage, og jeg blir "desværre" nok os' nødt til at tage til Stockholm og Helsinki i efteråret. Jeg glæder mig, lidt - eller ehrm, meget ;) god solskins-weekend til jer!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...