torsdag den 19. maj 2016

En første gang for alting... (II)

I morgen, ing, der skal jeg ikke hente børn. Det er der sådan set ikke noget nyt i - for hjemme hos os deler vi jo hente bringe tjansen forholdsvis ligeligt. Men manden, skal heller ikke hente børn. For alle tre - som i - a l l e - t r e - på en gang - har legeaftaler - for aller første gang!!

Så lige pludselig har jeg en heeel eftermiddag hvor jeg ikke er bundet op af at hente nogen. Og så på en fredag - hvor ting i forvejen kan være lige lovlig pressede. Se, det er en luksus som jeg liiiige skal forholde mig til. For hvad skal jeg mon stille op med en fri eftermiddag hvor jeg kan gøre lige hvad jeg har lyst til. Det er et #firstworldproblem jeg ved det. Ikke desto mindre er det jo ret reelt i mit hovede ihvertfald. 

Muligheder for sådan en fredag eftermiddag som jeg indtil videre har listet op i mit hovede er... 
- arbejde lidt længere (droppede jeg ret hurtigt igen - det er der ik så meget hygge over selvom jeg har gode kollegaer)  
- træne: svømme eller løbe 
- sidde i solen med strikketøj og kaffe (helder jeg mest til lige nu) 
- drikke øl m kollegas kunne os' være hyggeligt, men skal jo for pokker køre hjem. 
(Manden har hyggehalløj på arbejde for ellers havde en klar og sikker vinder været: bruge eftermiddag sammen i sol m kaf', is eller øl...) 

Måske det kan bli en kombi - svøm - efterfulgt af strik?! 

Jeg tror jeg lader lysten og dagsformen bestemme i morgen. Nu vil jeg glæde mig over at jeg er på vej hjem til verdens dejligste mand (som jeg by the Way har været kærester med i 11 år her i maj...) med lidt chokolade stiks i posen som vi skal smovse på sofaen her lidt senere. 

God torsdag aften derude :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...