mandag den 22. december 2014

Ynk med ynk på

Børnene og jeg har holdt fri idag, og det som skulle have været en afslappende første ferie dag har nærmest været en dag fra et meget varm sted. I perioder ihvertfald. Eftermiddagen var ret så idyllerisk sammenlignet med formiddagen og kun præget af få Black outs fra tiller og tullers side (der indebar jeg kan ikke det ene eller det andet eller jeg vil ikke det ene eller det andet!!) De to små gik til grænsen og mere til i to timer inden frokost - så jeg blev nødt til at parkere dem foran fjerneren og trække stikket og snige mig ud i soveværelset hvor jeg lige lå og sundede mig lidt for ikke at eksplodere ud over det hele eller nåwed. Før Søren hvor har jeg været tæt på at aflevere trunterne i børneren godt op ad formiddagen - men det var ikke en mulighed når de to små ligesom var forkølede op over begge ører og lidt til! 

Sjitter, hvor var jeg træt af dem (de to små) og lovede storemusen en fridag bare hende og mig i det nye år - for det (manglen på ordentlig opførsel af de to små) gik ret meget ud over hvad vi egentlig havde tænkt vi skulle bruge dagen på. 

Nåmmen eftermiddagen gik faktisk ok. Vi sad på sofaen og så frost - klippede og klistrede - fik julesmåkager og hyggede. Så nu har jeg mest af alt lyst til at splatte på sofaen og slappe af - men jeg må hellere pakke en stak gaver ind inden jeg kan trække stikket. 

Ps forresten vi har haft vintersolhverv - og det betyder jo at dagene blir længere igen yay!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...