torsdag den 6. marts 2014

Ting jeg undrer mig over... (II)

Næste afsnit af 'ting jeg undrer mig over' kommer her:

Jeg undrer mig over...
at man kan finde på at 'låne' eller 'stjæle' vores kaleche til det grønne lyn. Da jeg kom hjem igår fra provinsen for at tage det grønne lyn fra stationen og hjem kom jeg hen til en cykel der manglede kalechen. Surt - og formålsløst - og fuldstændig latterligt. Jeg fatter ikke at nogen får glæde ud af at tage den slags fra andre (og det gælder så både christianiacyklers kalecher eller andre løsøre rund omkring som man efterlader for at bruge dem igen...) Så nu kan den nye ejer forhåbentlig bruge vores gamle utætte kaleche - HA (!!) må det regne på tyvens kaleche i lårfede stråler...


Jeg undrer mig også over vores overbos nabo 'Salsa Bent'
der nok mere er et sjovt indslag i vores hverdag (om sommeren skal jeg skynde mig at sige) - end end en ting jeg sådan rigtigt undrer mig over -  For Salsa Bent ynder at stå på sin altan, kun iført meget tætsiddende boxershorts, og svinge sin semi-brune-salsa-krop til musik som vi alle kan høre mere eller mindre godt. Salsa Bent er lidt sjov, men høflig, for han hilser faktisk (jf mit tidligere indlæg), både når man møder ham på parkeringspladsen og fra altanen iført sine boxershorts. Så helt skidt står det da ikke til med Salsa Bent.

Det var vidst det for denne gang - listen fortsættes løbende :) God torsdag derude, som forhåbentlig indeholder solskin og rigelige mængder kaffe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...