torsdag den 13. marts 2014

Status

På projekt oplad dig selv er:

Jeg har rigtig mange rigtig gode dage, hvor jeg er glad og tror jeg kan en masse. Men dyr købt erfaring har jo vist mig, det kan jeg ikke. For dårlige dage er der også, hvor jeg har hjertebanken, dog slet ikke i så lange perioder som før... Hvor jeg er ked af det - og over jeg er havnet her. Men jeg kan vende de dårlige dage hurtigere end før og kan bruge dem i min vej op og ud. Men jeg ville nu helst være foruden (men hvem vil egentlig ikke det?!!)

Men det er rigtig godt jeg også har en dejlig mand, der sender mig i seng - når jeg åbenbart ikke selv kan finde ud af at gå tidligt i seng. Jeg trækker stikket ud i toget både til og fra arbejde - og læser, eller mediterer eller hører musik eller kigger ud af vinduet altså i lyntoget ing?! Det har jeg ikke gjort før. Jeg arbejder rigtig meget med mine morgener (hvor det er mig der afleverer børnene), hvor jeg er ved at lære mig selv - hellere en god aflevering ti minutter senere end en røv ringe morgen, som tømmer mig for energi allerede fra før jeg overhovedet er kommet ud af døren. Jeg henter børnene 30 til 45 min senere - så vi nu har mindre fælles tid men det er nemt at hente dem, for børnene når faktisk at blive færdige med at lege, og de har lyst ril at komme hjem kl 16 eller 16.15. Det har de ikke kl 15.30. Så jeg er nærmest hjemme på samme tid som da jeg hentede dem før. Så vi har nogle gode hyggelige eftermiddagen og aftener for jeg har faktisk energi til dem. Vi spiser næsten kun dejlig rugbrød til aftensmad det letter. Jeg kan putte dem og hygge mig med det så hjemme kører det meget godt! Og det er vigtigt, for det er jo der jeg skal få energi og ikke miste den :)

Jeg har fundet nogle super meditationer som jeg hører en del. De slukker og renser min hjerne fuldstændig og det føles meget godt! Så projekt oplad dig selv er i gang. MEN Det er en lang proces som udfordrer min (u)tålmodighed....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...