torsdag den 12. december 2013

Diamant bryllup - 60 år, det er alligevel noget!!

Ja, det har mine bedsteforældre idag - 60 år i medgang og modgang kræver lidt af hvert tror jeg. Så stort, stort tillykke, I mine skønne bedsteforældre, som betyder så uendelig meget for mig. Jeg håber jeg har jer mange år endnu!

Vi venter med at fejre den store dag til foråret når der er mere lys og energi i de gamle kroppe som min bedstemor sagde idag da jeg snakkede med hende i Tlf. Faktisk venter vi til den 12/4 dagen inden familiens tredobbelte fødselsdag - hvor både min bedstefar fylder 86; og Tiller og Tuller fylder tre!

I dagens anledning i skippede en skøn lyserød buket blomster med glimmer und alles afsted til dem - med ønsket om mange kærlige år i vente. 

Hip hip hurra og tillykke I verdens bedste bedsteforældre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...