lørdag den 10. februar 2018

Lidt om de bedste lørdage...

... er dem der starter en ferie, ligesom min lørdag gør idag. Der er en anden ro over sådanne lørdage. Det er de dage hvor tidspunktet for pligter kan være lige meget, for der er tid. En hel uge, uden de store planer.

Så derfor har jeg overvejet en masse ting jeg kunne gøre
- støvstuge for eksempel
- handle ind er en anden tanke der strejfede mig. Og jeg har skrevet indkøbssedlen, så lidt er der sket på den front.
- smage på nogle af de mange dejlige te'er vi hentede i pakkeposten igår (fra vores yndlings te-handler) endte jeg også med at bruge lidt tid på (altså teen).
- jeg har ryddet lidt op, for her trængte - og jeg har kigget på vitrine-skabe som vi skal have købt til stuen.

Med andre ord jeg har haft tid. Tid til bare at være...

Men det jeg har brugt allermest tid på er at strikke. For jeg er gået igang med en ny trøje til mig selv, som jeg skrev om i det andet indlæg den anden dag. Ankers Trøje My Size fra Petit Knit. Jeg strikker den i en mellem blå, der er alt fra grå-grøn til grå-blå når lyset ellers falder rigtigt.

derfor er de her lørdage der starter en ferie bare de bedste lørdage :) God vinterferie derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...