onsdag den 7. februar 2018

Lidt om at sidde ved bassinkanten

I skrivende stund sidder jeg i en dejlig varm svømmehal og ser på poderne gå til svømning. Storemusen svømmer efterhånden ret fint takke være sidste sommers svømmeskole i svømmeklubben. Den uge har virkelig flyttet hende :) 

Tiller og Tuller svømmer stadig på haletudser holdet men er blevet meget mere sikker i vandet i løbet af denne sæson sammenlignet med sidste. 

I år følger jeg med. Hver onsdag aften - Sidder ved bassinkanten - vinker - gir thumbs up - vinker lidt mere ig kigger på bestilling. Altså følger ekstra godt med hos den pode der kunne tænke sig lidt ekstra mor opmærksomhed. Ellers sidder jeg og strikker. Min sidste egostrik trøje blev næsten udelukkende strikket i den varme hal. 

Og hvor jeg i begyndelsen af sæsonen (svømme sæsonen that is) virkelig sys det var lidt øv agtigt ikke selv at få baner på kontoen (den anden hal bliver her onsdag aften brugt af klubbens konkurrence svømmere...) så er denne her kombi heller ik helt dårlig. På den her måde er jeg meget mere en del af deres svømning end når jeg selv prioriterer at svømme. Men Jeg tænker næste sæson skal vi igen vælge en dag hvor det er muligt at svømme - så kan begge dele kombineres, så jeg hver anden eller tredje gang svømmer selv mens poderne svømmer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...