fredag den 1. december 2017

I december glæder jeg mig til...

Det' sørme, det' sandt - december - den dejligste måned i nissernes land :) endelig blev det december - og dermed har vi næsten 1 års jubilæum med vandskaden. Herligt ik?!

December herhjemme betyder travlhed på arbejde - da jeg virkelig underviser meget. December betyder julearrangementer - i år i musikskolen og med mødrene i 2.c. December betyder også i allerhøjeste grad hygge herhjemme, i vognen - med nisseri og en lille-bitte smule juleri - for der er virkelig ikke plads til meget.

I december er der i år særlig en ting jeg glæder mig til -
# at flytte ind i vores hus, og se at beboelsesvognen bliver hentet igen.

derudover er der kun få ting på decemberlisten
# at nissehygge med pigerne
# at få ro på krop og sind og holde stressens klamme hånd på gedigen afstand
# at være nænsom mod mig selv
# at fortsætte med at få så meget dagslys og solskin som jeg kan - og følge punkterne på min hvordan man sikrer sig en god november-liste.
# at strikke
# og nyde ferien, når den tid kommer.

November var god ved mig. Jeg har virkelig gjort mig umage at få det bedste ud af måneden, med masser af lys, løb og sol når den var der. Jeg havde ikke særlig travlt på arbejde (eller så prioriterede jeg at fyre en masse fleks af i november... for batterierne er tomme). Jeg har fået gang i egostrikken igen, men er ikke voldsom motiveret til at strikke, lysten er der ikke lige pt - men det går nu nok alligevel.

December kan egentlig bare komme an - jeg er klar - fordi jeg vil gøre mig ligeså meget umage med at få lige så meget ud af det svindende dagslys i december som jeg fik i november - og glæde mig til at der kun er 22 dage til at dagene atter bliver længere :)

Glædelig december derude!

2 kommentarer:

  1. Ja, lysere og længere dage glæder jeg mig godt nok også til :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. 19 dage, så vender bøtten. Jeg glæder mig :) kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...