torsdag den 14. december 2017

Lidt om når ting går op i en højere enhed...

Min sensommer gik op i at skrive ansøgninger til nye projekter - sådan er det af og til på mit arbejde. Så må der knokles igennem, når nogen står og har en åben pose penge, man kan kaste ansøgninger efter og håbe det bedste - og håbe man er heldig!

Jeg har været heldig - jeg har for første gang fået min "egen pose penge" og jeg skal være projektleder de næste 2½ år. Det er vildt og helt fantastisk. Det giver street-cred i de kredse jeg kommer arbejdsmæssigt. Det er som at have en stjerne på skulderen :)

Jeg vidste vores ansøgning blev behandlet i mandags - og det er lang tid siden jeg har været så lidt tilstede i nuet, for tankerne har været alle mulige andre steder. Primært i min indbakke - for jeg skulle lige tjekke om der kom et svar :) og i tirsdags, da jeg mindst ventede på et mailsvar tikkede der en mail ind i min indbakke. Vi har valgt at støtte jeres projekt. Aldrig har jeg været så glad for en mail :) med mailen har roen også indfundet sig (igen).

Jeg afsluttede et sandt undervisnings-ræs igår, og kan nu endelig se juleferien stå og vinke til mig i horisonten. Jeg mangler godtnok stadig næsten alle julegaver - men pyt (og aldrig har jeg kunnet sige pyt med større ro i ordet). Jeg skal nok nå det. Jeg ved hvad poderne skal have i julegave, så mon ikke jeg kan tage mandag formiddag fri og ordne den slags.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...