mandag den 12. september 2016

Lidt om det med syv år

Idag har manden og jeg bryllupsdag - syv år har vi været gift. Og manner, jeg elsker ham!! Virkelig meget!

Så idag  står i kærlighedens tegn (altså ik kun idag...for kærlighed er noget der skal plejes, for at kunne holde).

Jeg elsker han stiller krav, at han udfordrer mig, at han er elskværdig, sjov, og kærlig, han er en god far, en super handyman, en livsledsager - og jeg glæder mig til mange år frem med ham min dejlige mand.

Over and out herfra <3

Men inden jeg lukker helt for idag - her et tilbageblik ... fra vores fjerde bryllupsdag
Vores femte bryllupsdag og sjette bryllupsdag. Og som sagt, så satser jeg stærkt på at ham manden, ham blir jeg gammel med - for jeg elsker ham jo :)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med hinanden - også i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' vi blev eninge om vi nupper da lige syv år mere (og flere til når de syv år er gået ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...