mandag den 18. maj 2015

Ting jeg undrer mig over

... Piger der fortæller om deres brud med kæresten højt og længe i stoget. 

Jeg forstår det ikke! Hvorfor?? Hun har åbenbart slået op med ham - og der skulle veninden så høre rigeligt med detaljer om hvordan hun har det med det og hvordan han har det med det. 

Jeg har ikke lyst til at høre om at hun er ked af det (forståeligt nok) og han er ked af det (forståeligt nok) og alle andre detaljer hun valgte at dele med ca 10 andre medrejsende her i toget. Og forresten hvis jeg havde gjort mig umage kunne jeg også ha hørt den andens tørstende ord i tlf for der var skruet højt op i begge ender ;) 

Det er jo ikke fordi jeg ikke sys det er synd for hende og ham - men hvorfor dele det med alle os andre. Vi har ikke bedt om at høre om være med i det brud! Det er virkelig sjældent det efterhånden sker at jeg (uden at ville det) er medlytter til disse samtaler - men når det sker -  sker det også virkeligt...og med detaljer jeg godt kan leve foruden. 

God mandag derude :) 

Ps - nu er de nået til det med børn. Altså at de ikke skal have dem Iflg hende...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...