tirsdag den 26. maj 2015

Det er fordi vi alle elsker dig mor

Jeg havde fødselsdag igår. 38 år livserfaring kan jeg nu prale med... Jeg synes jeg er ret tæt på fyrre nu - men jeg tænker, det går nu nok. Jeg har (fået) fast arbejde fornylig, jeg har netop fået godkendt min ph.d. til forsvar, jeg er godt gift og har tre skønne børn, så må man godt være i slutningen af trediverne. Det føles faktisk ganske ok.

Jeg fik det skønneste fødselsdags morgenbord - og var sammen med næsten hele min familie. For vi brugte pinsen sammen med min far (han havde lejet et kæmpe sommerhus) så vi var sammen med hans to sønner og den enes kæreste (som jo faktisk er mine halv brøde) - og min lillebror og hans familie - så vi var 13 personer i alt - som sagt i et kæmpesommerhus ved Middelfart.

Det var en super hyggelig dag - Storemusen krammede mig god morgen og sagde tillykke mor. Og sørgede for at Tiller og Tuller også fik sagt tillykke - men da de ligesom blev ved - så mente hun lidt stramt i betrækket - "nu har vi hørt det" - Den bedste gave var en halskæde af mine dejlige børn og min mand - et hjerte i sølv - og som Storemusen sagde igår - da hun krammede mig, det er fordi vi alle elsker dig mor. Så behøves man ikke mere, vel.

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen! Lyder som dejlige gaver, kærlighedserklæringer og hyggedage med hele familien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) det var også den skønneste dag!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...