onsdag den 11. marts 2015

Forår jeg elsker dig

Forår er simpelthen den bedste årstid. Synes jeg. Dette forår er måske noget mere særligt end de andre. Det føles ihvertfald mere lyst - mere solrigt... Forår er 
Luftens frisk-hed
lyset især lyset
saften og kraften i planterne
Solens varme stråler
At nyde en kop kaffe udenfor uden at fryse en vis legemesdel i laser
Mindre tøj
Udendørsliv

- alt sammen ting jeg virkelig sætter stor pris på. - man kan jo ikke andet end at blive glad. Helt ned i maven. Og mere til... Og glæde er godt for sjælen! 

Samtidig sætter dette forår også mit sidste forår i perspektiv. Synes jeg. Jeg har mig selv med. Også i det arbejdsraseri jeg lige for tiden har gang i. Jeg kan det - jeg kan det kun fordi jeg har fået styr på hvad jeg kan og hvad ikke. Jeg har fået styr på en masse andre ting også. Som gør mig godt. Så nu sidder jeg i stoget på vej ind til arbejde - og er så taknemmelig over at det 1) lykkedes at skifte arbejde væk fra pendleri og PrebenLouise og 2) at skrive den afhandling færdig.

Lige om lidt skal jeg mødes med min søde vejleder. Det blir godt. Tror jeg. Om ikke andet fordi vi skal ha himbærsnitter :) god onsdag derude. 

Over and out herfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...