tirsdag den 31. marts 2015

Farvel marts goddag april

Min marts er fløjet afsted. Jeg har slet ikke kunne følge med dagene er virkelig flydt sammen for mig... Jeg har knoklet en vis legemesdel ud af bukserne for at nå alle de mange arbejdspunkter på min liste. Det har holdt hårdt. 

Nu holder jeg ferie og det vil jeg blive ved med i seks dage mere... 

I april vil jeg 
# holde ferie :) 
# AFLEVERE MIN AFHANDLING
# slappe af 
# fortsætte med at meditere mere 
# hygge mig i weekenderne sammen med min skønne familie
# fejre 2*4 års fødselsdag den 13.4.201
# øve mig i at værdsætte de positive ting i min hverdag og holde fast i dem
# arbejde med det der arbejdsmail - halløj og ikke tjekke mails efter kl 16. 
# arbejde med mit nærvær og behandle mig selv godt. 
# fortsætte med min mindre sukker Challenge som jeg har udfordret mig selv med. 

Min marts har været forrygende - arbejdsmæssigt og her hjemme. Jeg fik skrevet afhandlingen færdig - både første og anden versionen. Den blev sendt til kommentering hos kollega 1 og rettet på behørig vis efterfølgende og er nu sendt til kollega 2 - jeg får kommentarer efter påske. Jeg sendte artikel 3 ind. Endelig!! Og sendt en ansøgning afsted til en gedigen sjat penge (men vi kom ikke ind til anden runde... Øv) - jeg har mediteret mere og øver mig fortsat i at øve den mindfulle tilgang til mig selv mine tanker o i det hele taget. Jeg har holdt fri - både gode weekender og weekender der krævede sin mand og kvinde. Jeg øver stadig at holde fri når jeg holder fri. Jeg er rigtig godt igang med strikkeri til Tiller og har et nyt projekt til migselv i tankerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...