søndag den 1. marts 2015

I marts vil jeg...

Velkommen marts - velkommen forår. Velkommen lyserer dage og velkommen til den sidste hæsblæsende måned med PhD skriveri. 

I marts vil jeg:
# skrive afhandlingen færdig. Jeg mangler diskussionen - konklusion - perspektiverne. 
# indsende artikel 3 
# skippe større ansøgning afsted om en gedigen sjat penge til mere forskning.
# holde fri når jeg har fri - ikke tjekke arbejdsmailen efter kl 16. 
# nyde at vi har fundet den gode tone i weekenderne og vi faktisk hygger os igen når vi har fri. 
# mærke glæden og give mig selv lov til at være nået så langt. Jf indlægget om rommen
# starte strikkeri til mine små trunter 
# meditere mere og fortsat passe godt på mig selv jf de foregående fire punkter på min to do liste 

Jamen hvordan har februar så været? Ser jeg tilbage - og frem så er the never ending artikel story jo igen at finde på marts listen. Når den (altså det punkt) er væk må jeg virkelig fejre. Jeg nåede godt igang med mit omslag på afhandlingen. Jeg mangler ikke meget jf punkt et på marts listen. Jeg blev færdig med min fine flaskegrønne alpacca trøje. Jeg har den på i skrivende stund. Den er fjerlet og varm. Jeg har fortsat arbejdet på at være god ved mig selv og  nydt familietiden med mand og børn  jf indlægget fra sidste weekend. Vi fin holdt en dejlig fødselsdag for storemusen som lige pludselig er blevet så stor. Tænk at have en næsten skolepige hjemme :) 

Jeg nåede ikke artikel 3 og kom heller ik igang med at strikke til pigerne. Je tror jeg bare siger pyt. For min februar har været god. Så hvis marts bare følger trop...  Så klager jeg ikke. Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvad min marts bringer! Må din marts være god ved dig :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...