fredag den 17. oktober 2014

Mens jeg venter på at regnen stopper:

Gør jeg lidt forskelligt...

arbejder jeg på at lægge sidste hånd på den anden artikel til min afhandling. Jeg har modtaget rettelserne fra min medforfatter og er nu meget tæt på at kunne indsende artiklen.

tager jeg ud og henter en pakke med nye løbesko - for jeg fristes nok så voldsomt af muligheden for regnvejrsløb, som jeg elsker ud over det sædvanlige.

drikker jeg te - fx denne Flødete fra Carstensens Tehandel. For kaffe i tilsvarende store mængder som jeg lige nu drikker te gør intet godt for mig.

tænker jeg over hvad weekenden mon bringer - jeg glæder mig - vi får besøg af pigernes yndlingsopa (min far). Så vi håber på godt vejr, så vi kan komme lidt ud.

Samtidig er jeg ved at 'træne' min arbejdsmoral - der er noget slap her efter sidste uges ferie (altså den der sluttede i søndags, ing). Jeg sætter uret - og må ikke overspringshandle i løbet af de 45 min hvor uret kører. Men s k a l arbejde på #afhandlingenderikkeskriversigselv. Svært? Ja - Udfordrende? Ja - Tiltrængt? I den grad.

og til sidst - så hører jeg Radio Paradise.

Så nu vil jeg arbejde videre på artikel #2. God fredag, og god weekend når den tid kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...