mandag den 3. december 2012

What a week!!!

Jeg lige har været igennem - phy!!! Godt denne her tegner til at blive lidt mere rolig. Jeg fik lige en smagsprøve på 'plej din karriere og vær' samtidig mor til tre små børn'... Og jeg må sige, det smagte godt - men hvor har man da så brug for sin weekend...Samtidig tror jeg dog jeg skulle omprioritere en del af min genvundne Sandra-tid til arbejdstid (især om aftenen når børnene er puttet) og det må jeg lige tænke over - når eller hvis, jeg vælger karriere vejen... men det er slet ikke det dette indlæg skal handle om...

Sidste uge var fyldt med gode, og rigtig mange - arbejds ting. I mandags var jeg og min gode kollega A på ekskursion på Vestamager - skrev om det i torsdags. Super godt - og mega spædende. I onsdags var vi så på endnu en ekskursion, denne gang til Nordsjælland, sammen med vores gode kollega O. To dejlige dage - hvor manden min trådte i karakter, og fik hentet og bragt børn - mod betaling forstås 'betaling som i - så henter og bringer jeg børn en anden dag...', for vi er trods alt to der er på fuld tid her i huset...

Og så skete det så - midt i min omsorgsdag til mig selv fik jeg en mail fra jobsi, som tikkede ind på iPhonen - vil du med til Miljøministerens workshop om fremtidens friluftspolitik. Der er en plads ledig, den må du få...Fedt når man har været med til at skrive et bidrag til en del af workshop materialet...
Nå men - tænke, tænke, ringe, ringe, til mand - kan du hente og bringe endnu en dag i denne uge? Min arbejdskalender var ikke optaget, så rent arbejdsmæssigt kunne det godt lade sig gøre. Manden gav grønt lys, så kunne jeg give melding tilbage til job - JA (!!) tak jeg vil gerne med og diskutere og komme med input til fremtidens Friluftslivspolitik. Jeg havde en fed, fed dag - SÅ inspirerende og møde en masse kendte (og nye) ansigter, snakke og diskutere. Der sker bare noget når ca. 400 mennesker er samlet, når man så får lov til at snakke om det man brænder rigtig meget for - friluftsliv, brugere og forvaltning. What a day! Og hende miljøministeren - hun er sej. Og ung, og frisk og har nogle gode ideer til at åbne sit ministerium. Og jeg var med - så fedt! Således mentalt opladet til endnu en spændende arbejdsuge - med masser af 'natursyns'udfordringer til vores studerende - hehe!

Må din uge blive tilpas udfordrende - lige som du ønsker dig det!

Og så lige et sidespring - her kommer den så - nissen...

Jeg håber man kan fornemmer nissens dimensioner,
og om aftenen er der selvfølgelig lys i.
Blev lige nødt til at kigge TO gange da jeg så den første gang - men jeg er ret vild med den !!
Og har sagt til manden - så'n en må vi os' eje ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...