fredag den 21. december 2012

Min fridag

... Startede med morgenløb, da manden var kørt med Berlingo'en Pingu (ja det hedder vores bil faktisk...) fyldt til randen med børn der glæder sig til at holde fri, glæder sig til at blive hentet og glæder sig til det blir J.U.L. Det gør de voksne også...

Igår hentede manden alle vires post-jule-pakker rundt omkring i forstadsbyen, og i går aftes fandt vi så ud af følgende:

1) en af bilerne til trunterne var i stykker så den skulle enten ikke under træet, eller byttes idag.
2) Rubens dukker kan ABSOLUT ikke være i liftene indkøbt i en anden butik. Så her røg julegaver fra farmor, som selvfølgelig allerede var købt, men heldigvis ikke pakket ind!!

Så lige pludselig manglede der en stak gaver - men så er det jo godt jeg har fri idag, og kan bytte ting (tænk at skulle det før jul!!)
Så bilen blev byttet - tak BR for god service!! Og trunterne får en bobles donut. Til deling forstås, af farmor. I lilla. Den blir de glade for, jeg ved det. De er vilde m at tumle og så er det jo godt at moren her er vild med Bobles :) jeg gad vildt godt at de fik myreslugeren fx. Bare fordi den er fed og sjov. Og så'n

Nu sidder jeg på en cafe i Hillerød, drikker kaffe og venter på min frokost... Og nyder ferien er skudt igang - må din dag også være fyldt med varme drikke og glæde over st ramme julen lige om lidt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...