tirsdag den 30. oktober 2012

Billedet er uskarpt fordi

.... Jeg først får min første kop kaffe nu, jeps som i nu som i kl 13.35. Og jeg ryster pga abstinenser, for kaffe skal der til i Cirkus Melbollis - i store mængder - det vil enhver med nogenlunde små børn vide... Og nej det er heller ikke fordi eg først er stået op nu (i wish) at jeg drikker kaffe - næh nej vi er sandelig stadig fanget i mellem sommer og normal tid limbo. Matilde vågnede kl 5.15 hurra for sommer vinter tid skift!!!

Nej jeg har idag:
Været til tandlægen med alle tre piger. De to mindste skulle tjekkes, mens den største bare var med for at træne og for at se at andre børn ikke får en hysterisk nedsmeltning fordi de skal åbne munden og lade en vildt fremmed dame kigge ind i den for at se om alle tænder er der ... Så vi er gået i træningslejr med Karoline, og træner både læge- og tandlægebesøg.

De to små damer pillede i alle damens skuffet og skabe (hvorfor er det så ikke hun har legesager liggende ligesom hos lægen?!) og blev tjekket om tænderne er der svarende til deres alder og rost for at faktisk ville børste tænder. Jeg blev så undervist i div med små plancher om sukker, sutteflasker (nej Ida og matilde bruger ikke sutteflasker længere - tjek).

Så der har simpelthen ikke været ro til at sætte sig ned og nyde en kop kaffe mellem dagens øvrige gøremål før nu. Jeg kunne godt have hældt en kop brændende kaf ned i skrutten i morges, men foretrækker den langsommere model...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...