onsdag den 3. oktober 2012

Vi drager i sommerhus...

... om tre dage! Jeg glæder mig!!!

I fredags fortalte jeg Karoline vi snart holdt ferie, og at vi skulle i sommerhus. Hun skulle kun gå i børneren fem dage mere, og så skulle vi afsted.

Straks spørger hun: Kommer farmor?*  Så hvad siger moren: Det må vi da lige finde ud af. (For farmorhjælp er en kærkommen hjælp - læs selv her). Som sagt så gjort, og fredag eftermiddag ringer vi til farmor for at invitere hende i sommerhus sammen med os fem. Og farmor blev SÅ glad!!! Hun sagde - JA, så gerne! Hun savner os, siger hun - så igår sendte vi  færgebilletten afsted til farmor. For for os hænger det sådan sammen - farmorhjælp 'koster' en færgebillet t/r fra Århus til Odden...

Jeg glæder mig til en uges ferie med verdens dejligste familie - og lur mig om der ikke bliver mulighed for at tage ud at spise med min dejlige mand, mens farmor passer tre (sovende) børn. Jeg glæder mig...

* Sidst vi var i sommerhus - i sommerferien sidste år var Farmor med... og hvor vildt er det lige at hun kan huske det?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...