tirsdag den 19. februar 2019

Lidt om selvomsorg uge 8 edition...

Noget af det jeg virkelig sætter stor pris på ved mit arbejde er at det er så ufatteligt fleksibelt... Jeg kan flexe ind og ud som det passer ind i dagen - altså så længe jeg har flex nok på kontoen og det passer ind i de øvrige arbejdsopgaver...

Derfor kan jeg når jeg har tid som jeg har de her to dage (mandag tirsdag that is...) inden undervisning onsdag-torsdag-fredag sætte lidt fokus på den (læs min) fortsatte selvomsorg 

Det er selvomsorg og kræver lidt ekstra taknemmelighed når jeg en solskinsmandag hopper i løbeskoene som det aller-første inden jeg tjekker ind på arbejde og løber 10Km i en vidunderlig smuk vinterskov. Sol gennem træerne. Duften af forår. Lyden af mit åndedræt. Og tanker der flyver i alle mulige og umulige retninger. 

Det er selvomsorg og kræver ekstra taknemmelighed når jeg kan gå fra -a til -b og holde telefonmøde med chefen imens. Tænk at kunne gå og holde telefonmøde. Det er noget jeg er glad for. En chef der er der når der er behov!! 

Når det så lykkes at drikke en dejlig kop kaffe inden jeg igen rammer min kontor pind er da skønt på en tirsdag hvor solen efterhånden titter fem. Vidunderligt ik?! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...