onsdag den 20. februar 2019

Lidt om løb og om at savne trailene...

Sidste uge løb jeg en del - fem ture blev det til i alt 38 km. Jeg nød vejret var godt og havde som udgangspunkt løbetøj og ditto sko med på arbejde - så er det dejlig nemt at få de kilometer i benene. Og når vejret så samtidig er vidunderligt. Så er det jo ingen sag at komme ud og lufte hoved og sind. 

Noget jeg ikke fik løbet i løbet af sidste uge var de små spor eller trailene. Jeg havde glemt de rigtige trail sko hjemme da jeg var på tur til det Sønderjyske og i skoven ved arbejdet kræver det lidt mere overvindelse at løbe ind ad de små stier - for jeg er hunderæd for ikke at kunne finde vej. Egentlig noget pjat. For jeg har formen til at kunne løbe længe - men alligevel er det frygten for ikke at kunne finde hjem der afholder mig fra det. 

Men nu skal det være. Fredag eftermiddag. Når jeg er færdig med de her tre undervisningsdage hopper jeg igen i trailskoene og forsøger at finde vej og finde rundt i skoven oppe på arbejde... Hvis alt går galt så har jeg jo mit elskede Suunto ur der kan hjælpe mig med at finde vej. Det skal bare være ladet op så skal det nok gå. Håber jeg ;) 

Hvis energien ikke rækker eller de dårlige undskyldninger står i kø fredag så er der stadig weekenden hvor jeg kan løbe Djævlesporet i Lystrup eller et andet spor i St. Dyrehave. For jeg trænger virkelig til det legende løb i de små spor! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...