onsdag den 15. februar 2017

Lidt om ferien - i billeder

Koldt men godt :) inspiration fra hende her: YogabySol
Prøvede lidt grænser Idag. Bare tæer i frost inden yogaen på stuegulvet blev skudt igang. Aldrig har jeg haft så god kontakt til mine fødder :) 

Åhhhh manner. Den her ferie holder maks. Det er så dejligt at være væk fra arbejde. Og i stedet bruge tid sammen med mine yndlingsmennesker.

Idag brugte vi tiden i skoven på en bette legeplads. Jeg sad op ad et træ i en times tid u d e n at lave noget som helst andet end at lytte til pigernes leg og lydene i skoven. Det er noget der gør godt helt ind i maven. 

Det må man egentlig ikke bruge morfars gevirer til... men når man nu er Storemusen så må man godt...
Storemusen venter på hendes nye tøj tørrer :) 

ahhhh
Dem her sol sad jeg i i en times tid op ad et træ. Det er der jeg virkelig føler livet gir mening :) manglede bare kaffe :) 


Godter i skoven - ja vi hygger.




8 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder. Fortsat god ferie:)

    SvarSlet
  2. Det ser fantastisk hyggeligt ud! Men bare tæer ude i det vejr?! Jeg er helt sikker på, at jeg slet ikke ville ha' haft nogen former for kontakt til mine cocktailpølser dernede what so ever hvis det var mig - men jeg er også ubetinget det mest kuldskære menneske der nogensinde har levet. Nok.
    God ferie fortsat! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine cocktailpøller var også pænt kolde bagefter, men det var mest godt faktisk. Det var slet ik så koldt som jeg troede det ville være... Så prøv det en dag :)
      Og tak - du kan tro vi nyder fri fra job, skole og børner :)

      Slet
  3. Åh det ser og lyder top hyggeligt. Fortsat god ferie :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Birgitte. Ferien er også skøn :) kh S.

      Slet
  4. Åh hvor skønt. Og så er ferien ikke en gang slut endnu ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige det at ferien ik er slut endnu var os det som pigerne synes bedst om da vi var på vej hjem fra min mor :) tre fridage mere. Whats not to like :) nyd din restferie, kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...