fredag den 19. april 2019

Lidt om langsomme fredage...

I dag har været en langsom dag. Den har på alle måder været langsom. 

Langsom ved morgenbordet. Der var tid til masser af kaffe og naturligvis en hjemmebagt bolle

Langsom op ad formiddagen. Tiden gik med Uno og hmmm jeg kan næsten ikke huske det. Nååå ja. Kaffe og strik 👍

Frokosten blev en leg ved køkkenvinduet. Baren om man vil. Hvor man kunne bestille lige netop de madder man havde lyst til. Jeg smurte. Storemusen noterede ønsker og pyntede maden. For det kunne kokken på ingen måde finde ud af - hun havde allerede lavet rod i mad-pynten ved den første halve. Og det kunne Storemusen ikke forsvare overfor sine gæster ;)

I eftermiddags cyklede jeg en tur med Tiller og Tuller på mountainbike for at øve teknik og komme lidt ud

Vi spillede også matador. Vi grinede en del. For Tiller startede med at betale alle sine veje med bankens penge. Den gik sjovt nok ikke. Så Storemusen var bank resten af spillet 

På sofaen så vi Fredagsfilm og spiste fredagsslik - meget mere har vi ikke nået i dag. 

Og nu er jeg træt som om jeg har knoklet en vis kegemesdel ud af bukserne. Det er hårdt at holde langsom fredag ❤️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...