onsdag den 17. april 2019

Lidt om fra hvor jeg sidder...

Jeg er landet i ferien. Med begge ben og hele kroppen og næsten også med hjernen. Sidste del skal nok komme med de næste par dage eller fem. Jeg slapper af og gør kun ting jeg har lyst til. 

Derfor har jeg de sidste tre dage: 
Løbet en tur ned til fjorden og tilse brobyggeri 
Cyklet mountainbike med min gode kollega M i skovene omkring arbejde 
Strikket tullers ankers trøje junior size færdig 
Siddet i solen og strikket
Klippet lidt buske og grene ned i haven 
Brugt hele formiddagen med bedste veninden og ordnet verdenssituationen. 

Og drukket uanede mængder te samt en del kaffe. 

Jeg har spillet kort med børnene og snakket over hækken med naboerne. 

Ryddet lidt op og ryddet lidt væk. 

Så tempoet her på matriklen er helt i bund. Og det er virkelig sundt. Børnene keder sig lidt - finder på nye lege og kører rulleskøjter og nyder (efterhånden) også at dagene er lyststyrede og i allerhøjeste grad præget af langsommelighed og hygge. 

Så alt er som det skal være :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...