søndag den 7. april 2019

Lidt om tiden på landevejen...

Jeg skrev i går på min april liste at jeg ville cykle mere. Eller retter endnu mere. 

Det er kommet bag på mig hvor dejligt det egentligt er at sidde på cyklen og æde benene gøre arbejdet! Her er hvad jeg sys der er fedt:

Lyset - er helt fantastisk i landskabet og derude. 
Lydene - for man hører intet andet end vinden i ørerne 
Duftene - når alt springer ud...
Landskabet - Wow - bare Wow 

Når benene kører og jeg sidder i sadlen kan jeg tænke på alt muligt eller ingenting. Det er ren dopamin for hjernen. Der går ikke mange minutter før glæden indfinder sig og lykkerusen fylder i kroppen. Følelsen af at komme rundt og omkring - det grønne er balsam for sjælen. Særligt fordi jeg virkelig at finde de mindste asfalterede veje i lokalområdet. Jeg satser på at jeg inden længe kan cykle på arbejde - det blir godt! 

Og når turen så kan lægges omkring en bette is og kaffe biks - så er min lykke gjort 😇



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...