fredag den 26. april 2019

Lidt om den første uge på job...

Så er den første uge på job gået - det var egentlig meningen jeg skulle have haft ferie. Men ting flaskede sig ikke rigtigt og ugen blev hængt på min sommerferie. Hvordan jeg gør skal jeg lige finde ud af. 

Jeg brugte ugen på at skrive mit undervisningsportefolio. Så jeg forhåbentlig kan blive lektor bedømt. Hold nu magle det tog lang tid at skrive sammen på det hele. 1) hvilke fag/lektioner jeg har undervist. Virkelig meget hvis man skal tælle alt med siden 2007...  2) hvilke pædagogiske kurser jeg har taget. 3) hvordan jeg underviser og hvordan jeg fremadrettet vil udvikle mig som Underviser... hvis jeg skal være ærlig så kom jeg tilsat overspringshandle en del ... 

For at gøre det (skriveri...) lidt ferieagtig - ud over alle mine overspringshandlinger - har jeg cyklet på arbejde både tirsdag og onsdag. Torsdag tog jeg bilen (tiltrængt med trætte ben) og i dag hondt jeg fri sammen med Storemusen der skulle til øjenlæge. Så årets næsten første sommerdag blev brugt først ved lægen og så i haven. Lige til at holde til ;) 

Forud venter en maj med en del arbejdsrelaterede ture ud inder ganske danske land ... så jeg forsøger at lade op med hjemmearbejdsdage og ja naturligvis cykelture 😊 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...