torsdag den 2. maj 2019

I maj glæder jeg mig til...

Maj du milde du min yndlingsmåned! Fordi det er grønt. Det kan være varmt. Det kan være koldt det kan være blæsende og regnvådt. Maj kan alt. Blomstrende frugttræer - blomstrende buske - og alt emmer af liv. Og så er det min fødsesdagsmåned. Så maj plejer at være skøn på alle måder 

I år blir maj igen arbejdsmæssigt en lidt hård nyser. Mange ture til både Jylland og rundt på Sjælland fylder i min kalender på den gode måde - i maj glæder jeg mig til...

Naturmødet i Hirtshals og stjerneskud og kold øl på havnen - masser af naturdebat - møde nye og gamle kendinge og masser af hygge med mine dejlige kollegaer. 

Mountainbike løb på lørdag. Sammen med mine gode kollegaer og igen masser af hygge. Motion og en udfordring af de større. 

Min fødselsdag - fordi. Bare fordi! 

Mange ture på cyklen - fordi vi cykler på arbejde. Det er jo maj! 

Familiehygge og fester - min mor fylder halvrund og det skal også fejres ud over to konfirmationer 👍

Så ja, maj blir god. Måneden kommer til at gå hurtigt. For jeg har mange gode ting på tapetet. Det betyder så også at jeg skal slappe af når jeg kan og lade op og sån - så jeg husker mig selv i det hele ☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...