fredag den 14. september 2018

Lidt om en hektisk uge...

Den her uge er fløjet afsted. Jeg synes lige det har været søndag hvor hele familien var oppe på mit arbejde til naturens dag... men det er allerede en lille uges tid siden at vi brugte fire timer en skøn solskins septemberdag deroppe i skoven 





Ugen er gået med to forældremøder (her mødte VK så de skønne forældre og dejlige lærere fra Storemusens nye klasse på privatskolen.) det møde tog jeg til mens manden tog til forældremødet hos Tiller og Tuller i deres klasse. Der var anderledes overskud men det var også er fint møde. 

Tirsdag aften løb jeg også sidste tur inden denne weekends halv Marathon i Københavns gader. Jep. Jeg skal løbe Cph half. Jeg glæder mig vildt!!

Onsdag og torsdag var jeg i Ålborg på feltarbejde og få en række interview i hus i et af de projekter jeg arbejder på lige pt. Og så blev det allerede fredag. Så ja ugen fik ben at gå på. I aften står den på fjernsynshygge og ærmestrik af den cardigan jeg startede før sommerferien - men som jeg har haft liggende i strikke stakken et stykke tid ;)

Nære uge bliver lige så hektisk - men med pauser og måske en enkelt hjemmearbejdsdag - en gang frokostløb og måske årets sidste svømmetur i havet skal jeg nok komme igennem ugen....



2 kommentarer:

  1. Jeg har også haft en hektisk uge, med en mere rolig i vente. Dog er hele efteråret efterhånden blevet en lang række af aftaler. Med skole, kursus, konference, veninder og familie, ungernes konkurrence og træning. Ja, der er nok at se til :-) og igen tillykke med dit fine Cph Half resultat. Kh. B

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte, for mig er efteråret og vinteren altid den mest travle periode på arbejde. Det matcher ikke mit energinivau - men på den anden side er det altså også skønt at have tid til at nyde solskin og sager og ikke ha så travlt om sommeren... man kan ik få det hele ;)
      Tak - det var virkelig fedt at løbe derinde! Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...