onsdag den 19. juli 2017

Postkort fra ferielandet, 2

Vi har det (stadig) godt. At bruge tid sammen giver virkelig mening. At bruge tre uger sammen giver virkelig virkelig meget mening. For os i vores familie.  

Jeg kan godt forstå de forældre der vælger at splitte skoleferien mellem sig så der kun er en eller to ugers fælles ferie sammen. For vores piger plager også og ber om lange ferier og meget lidt sfo tid. Hvis man vælger at dele ferien mellem sig kan man strække sfo/skolefri længere. Men samtidig minimerer man også fælles tiden sammen hvor hele familien er sammen. Det ville ikke du for os. For os og især manden og jeg er det meget værdifuldt at være fælles om alle uger ferie. På den måde skaber vi fælles ferieoplevelser. Men manden og jeg blir også mindet om hinanden på en gennem god måde.

De sidste dage er gået med...

At vælge og finde den helt perfekte pind... pinden der kan slå mange planter ned på den helt rigtige måde: 


Eller at bruge den sidste tid inden sengetid på at tegne håndmadder som så blir serveret på fade til sultne søskende og forældre. 


Så dagene går med at vi hygger. At vi spiser skønne madpakker ude i sommerlandet. At vores daglige rutiner er sat på stand-by. At vi er langsomme sammen. At vi ikke skynder os (to ting der virkelig udfordrer mig - langsommeligheden og ikke at skynde på nogen, men det får sit eget indlæg for jeg øver...) At vi sover længe. At vi drikker kaffe. Og er sammen. Mest af alt bare er sammen. 


 

4 kommentarer:

  1. Lyder til at være en super dejlig ferie.Kan godt forstå I nyder at holde den sammen😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også så skønt. Tid sammen er det bedste jeg ved 💞

      Slet
  2. Ja. Meget mere af det der mest-af-alt-bare-at-være-sammen. Tjek!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så enig krumspringer 💞 Fortsat god være sammen alle mand tid til jer også 😊

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...