mandag den 29. februar 2016

En særlig dag 29.2.2016

I morges snakkede vi om at idag er en særlig dag. Så særlig at den faktisk kun kommer hvert fjerde år - og at næste gang kalenderen viser den 29.2. så er Storemusen altså 11 år.Og Tiller og Tuller næsten 9 år.

Vi snakkede om at "nogen" jo også har fødselsdag idag - og at de idag kan fejre deres rigtige fødselsdag. Og at de ellers - når vi ikke har skudår - må vælge om de vil fejre fødselsdag enten den 28.2. eller 1.3. Men vi snakkede også om at når dagen idag er særlig, så skal man også gøre noget særligt :) for man får en hel dag gratis idag - forærende. En dag som er ekstra - som er ud over det almindelige - ud over det sædvanlige...

Så på "min" særlige dag idag - har jeg netop sendt en ansøgning afsted til et par millioner om et nyt projekt, sammen med en god kollega. Det synes jeg er noget særligt. Meget særligt endda.

Jeg vil også hente børn tidligere - og nyde og kramme den lidt ekstra meget idag. Jeg vil strikke, nyde solen og gøre ting der gør ekstra godt! For når man får en hel dag i gave - sådan lidt ekstra agtigt - så skal man også gøre lidt ekstra ud af det :)

Glædelig 29.2. derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...