tirsdag den 1. september 2015

I september vil jeg...


Min august har jo været forrygende - det har været det skønneste sensommervejr i de sidste mange uger - pyt med at regnen for alvor er kommet de sidste dage i august. September byder på efterårsduft og syslerier, men byder også på masser af gode og udfordrende arbejdsting - og på fortsat at nyde familielivet, få storemusen godt fra start i skole og alt sådan noget helt almindeligt familielivs halløj:

Så i september - der vil jeg:
Nyde efterårets første måned - jeg elsker duften af efterår.
Strikke egostrik færdig
Starte nyt stikke projekt til trunterne
Feste med familien - tillykke med de 60!
Nyde pigerne når vi kommer hjem fra skole og børnehave
Starte med at svømme igen (selv - helt uden træner på egen hånd...)
Arbejde i weekenderne - ja, det er noget jeg gør i september
Tage på date med manden - det er snart tid til den slags igen
Få mere styr på fast ejendom
Købe en ny bil
Fortsætte med at cykle på arbejde


På min augustliste var en masse dejlige ting det vigtigste af alt - skolestarten har været god ved Storemusen. Hun nyder at gå i skole, synes det er dejligt at lære noget, bliver udfordret på lidt forskellige måder og synes hun har nogle lange dage ;) - jeg blev færdig med min feriesweater - eller rettere - jeg mangler stadig hele monteringsarbejdet, men det gemmer jeg til en eller anden dag (i september). Jeg er også igang med egostrik projekt nummer 2 - nemraglansweater, og mangler vel 1/3 af kroppen og to styk ærmer. Vi fik nydt weekenderne - omend med nogle halvsure børn, og hverdagen startede også lige så stille og roligt op som vi ønskede os! Det har holdt feriestemningen ved lige, og alle nød den langsomme start og weekender uden de vilde planer. træningen går det sådan tja agtigt med. jeg får ihvertfald ikke bevæget mig 20 min om dagen, regelmæssigt - men jeg løber og cykler på arbejde - det må være fint - ryggen værker ihvertfald ikke - så er alle (læs jeg) glad! jeg fik også startet dejlige projekter på arbejdet - så ja, august har været god. Ligesom jeg ønskede mig det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...